21 Mayıs 2011 Cumartesi

TEVEZ COPA AMERİCA'DA YOK

   Geçtiğimiz senenin kesım ayından buyana Arjantin milli takımının formasını giyemeyen Tevez Copa America'da oynayamıyacağı haberi üzerine açıklamalarda bulundu açıklamalarında Sergio Batista'ya karşı kırgın olduğu belli.
   Tevez "Copa America'da yer alamayacağımı zaten tahmin ediyordum Batista her ülkedeki milli futbolcularla görüştü fakat İngiltere'nin yakınından bile geçmedi bu beni çok üzüyor takımda beni düşünmediğini beni arayarak bildirdi ve telefonda kendisine başarı dileklerimi söyledim fakat bana hiçbir gerekçe göstermedi en azından takımda beni istememesinin sebebini söylemesini beklerdim.Teknik direktörün seçimi diye saygı göstermeliyim bu futbol kuralı benim için bir sorun yok fakat sadece sebebini merak ediyorum ve umuyorum ki Batista bana bunu söyler".
   Carlos Tevez bu sezon City formasıyla Avrupa sahnesinde yer aldı ve geçtiğimiz pazar günü FA Cup finalinde sahaya kaptan olarak çıktı ve kupayı uzun bir aradan sonra City kazandı.
   Batista'nın bu kararı Arjantin'de de tepkilere yol açtı yüzlerce taraftar Arjantin futbol federasyonu önünde tepkilerini dile getirdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder